Vše o nákupu a reklamaci

Výměna zboží


V případě že je zboží poškozeno, zboží Vám vyměníme za jiné.

 

Jak postupovat:


  • V zásilce naleznete reklamační formulář (leták A4) který prosím vyplňte dle instrukcí (ke stažení zde).
  • Zboží včetně letáčku vložte do krabice a připravte k odeslání.

Odeslání kurýrem GEIS:

  • Formulář pro objednání svozu balíku naleznete ZDE. Svoz si můžete také objednat na zákaznické lince GEIS: 951 277 777
  • Do formuláře vyplňte:


Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet GEIS kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno: Uniqnábytek, Padělky 87, PSČ: 697 22, město: Ostrožská Nová Ves, Tel.: (+420) 725 314 355
 

Odeslání českou nebo slovenskou poštou:

  • Balíček odešlete na jakékoli pobočce ČP na adresu: Uniqnábytek, Padělky 87, PSČ: 687 22, město: Ostrožská Nová Ves


Vrácení zboží:


Jak postupovat:


  • V zásilce naleznete reklamační formulář (leták A4) který prosím vyplňte dle instrukcí.
  • Zboží včetně letáčku vložte do krabice a připravte k odeslání.

Odeslání kurýrem GEIS:

  • Formulář pro objednání svozu balíku naleznete ZDE. Svoz si můžete také objednat na zákaznické lince GEIS: 951 277 777
  • Do formuláře vyplňte:


Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet GEIS kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno: Uniqnábytek, Padělky 87, PSČ: 687 22, město: Ostrožská Nová Ves, Tel.: (+420) 725 314 355

Odeslání českou nebo slovenskou poštou:

  • Balíček odešlete na jakékoli pobočce ČP na adresu: Uniqnábytek, Padělky 87, PSČ: 687 22, město: Ostrožská Nová Ves

 



Doplňující informace:

  • Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku. 
  • Standardní doba na vyřízení reklamace je 1 týden. Dle obchodních podmínek máme 30 pracovních dní na vyřizení reklamace.


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat: 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení: (+420) 725 314 355

Nebo napište na: reklamace@uniqnabytek.cz

 

Nahoru